Osnovni izbornik
Početna Knjige Naručivanje Usluge Poveznice Knjige (abecedno) po autorima po naslovima po bibliotekama - Austriana - filozofija - Darovito dijete - Komunikologija - Management - Pedagogija - Pedagogija - logopedija - Pedijatrija - Politologija - Posebna izdanja - Povijest - Psihologija - Socijalna ekologija - Socijalni rad - Sociologija po područjima - djeca i roditelji (i djedovi i bake) - dječji vrtići i jaslice - osnovne škole - srednje škole i đački domovi - socijalna skrb, savjetovališta i udruge - fakulteti, instituti, zavodi - posao, upravljanje, komuniciranje - osobni razvoj - obitelj, brak, međuljudski odnosi - teške situacije, ovisnosti, gubici - društvo u kojemu živimo - Hrvatska i regija - nekada i sada - filozofija, eseji, promišljanja rasprodana izdanja ![]() |
Nenasilno rješavanje sukoba
![]() ![]() ![]() recenzenti: dr. sc. Josip Janković; dr. sc. Vlasta Vizek Vidović ilustracije: Danko Jakšić, prof. godina izdanja: © 2007. (peto izdanje) - biblioteka: Komunikologija format: 13 x 20 cm; opseg: 78 stranica; uvez: meki ISBN 978-953-180-072-3; CIP zapis: 650961 U tijeku je finalna rasprodaja. Cijenu i dostupnost naslova provjerite OVDJE. Zanimanje za nenasilno rješavanje sukoba već od dječje dobi sve je veće, a ova je knjiga odgovor na pitanja koja se u vezi s ovom temom postavljaju. Nakon objašnjavanja osnovnih pojmova - sukob, konstruktivno rješavanje i socijalne vještine - autorice vode kroz pojedine faze programa u kojemu se - sudjelovanjem u igrama - usvajaju i vježbaju vještine konstruktivnog ponašanja u konfliktnim situacijama. Potiču se kooperacija, komunikacija i afirmacija te samopouzdanje djece. Uključene su vježbe i opisan način rješavanja sukoba - posredovanjem. Iz predgovora III. izdanju Interes za poticanje nenasilnog rješavanja sukoba u dječjoj dobi sve je veći, o čemu svjedoči i treće izdanje ovog priručnika. Prvo izdanje nastalo je tijekom 1992. godine (objavljeno je u ožujku 1993.) kada nam je namjera bila pomoći dobrovoljkama i dobrovoljcima - studentima socijalnog rada i psihologije - koji su nastojali olakšati i obogatiti život prognanoj djeci. Nismo se mogle osloniti na dotad našu oskudnu literaturu o ovoj temi, pa smo svoj pristup temeljile na osnovama grupnog rada (Toseland i Rivas, 1984.) te na dotadašnjim iskustvima i spoznajama o poticanju konstruktivnog rješavanja konflikata školske djece (Putzman i sur., 1988.; Kreidler, 1984.; McGinnis i Goldstein, 1984.) koje smo nastojale prilagoditi našim uvjetima. Drugo izdanje priručnika (objavljeno u ožujku 1994.) dopunile smo novim igrama i aktivnostima jer smo u daljem radu s izbjeglom djecom uočile koje dijelove priručnika valja proširiti i na koji način. Tako smo proširile poglavlja koja se odnose na samopotvrđivanje i suosjećanje djece; detaljnije smo opisale korake nenasilnog reagiranja u nekim situacijama sukoba i posredovanja među djecom. Tijekom vremena naš je priručnik nadišao svoju prvotnu namjenu - postao je korisnim štivom školskih i vrtićkih pedagoga i psihologa, učitelja, odgajatelja, socijalnih pedagoga, socijalnih radnika, roditelja. Priručnik se koristi u različitim sredinama: od vrtića, školske učionice, dječjeg doma, ustanova za odmor i rekreaciju do obiteljskog doma. To ulijeva nadu da će učenje vještina nenasilnog rješavanja sukoba od najranije dobi postupno stvoriti okružje u kojemu će biti manje sukoba a više razumijevanja te u kojemu će se sukob poimati kao naravna pojava u ljudskoj zajednici koji proizlazi iz dobrodošle različitosti shvaćanja i interesa ljudi, ali koji se može riješiti nenasilno i kreativno, na dobrobit svih koji su se u njemu našli. Sadržaj knjige (otvara se u novom prozoru) Područja: djeca i roditelji (i djedovi i bake) * dječji vrtići i jaslice * osnovne škole * srednje škole i đački domovi * socijalna skrb, savjetovališta i udruge * fakulteti, instituti, zavodi Zainteresiranima za ovaj naslov, preporučujemo i sljedeće: ![]() |