Osnovni izbornik
Početna Knjige Naručivanje Usluge Poveznice Knjige (abecedno) po autorima po naslovima po bibliotekama - Austriana - filozofija - Darovito dijete - Komunikologija - Management - Pedagogija - Pedagogija - logopedija - Pedijatrija - Politologija - Posebna izdanja - Povijest - Psihologija - Socijalna ekologija - Socijalni rad - Sociologija po područjima - djeca i roditelji (i djedovi i bake) - dječji vrtići i jaslice - osnovne škole - srednje škole i đački domovi - socijalna skrb, savjetovališta i udruge - fakulteti, instituti, zavodi - posao, upravljanje, komuniciranje - osobni razvoj - obitelj, brak, međuljudski odnosi - teške situacije, ovisnosti, gubici - društvo u kojemu živimo - Hrvatska i regija - nekada i sada - filozofija, eseji, promišljanja rasprodana izdanja ![]() |
Poslovice za predškolce - Dragocjena zrnca mudrosti
![]() ![]() ![]() godina izdanja: © 2012. - biblioteka: Pedagogija format: 16 x 23 cm; opseg: 60 stranica; uvez: meki ISBN 978-953-180-178-2; CIP zapis: 801988 U tijeku je finalna rasprodaja. Cijenu i dostupnost naslova provjerite OVDJE. Među sadržajima koji se nude predškolskoj djeci, poslovice možda najviše povezuju neke gotovo zaboravljene tradicijske vrijednosti iz doba naših baka i mlade naraštaje koji tek trebaju osvijestiti njihovu vrijednost. To je bio i osnovni motiv autoricama ove knjige: da osobama koje rade s predškolskom djecom i njima se bave i na ovaj način olakšaju prihvaćanje nekih općih vrijednosti bez kojih je sretan i sadržajan život nezamisliv. Poslovice su razvrstane u područja aktivnosti prema dobi djece: Higijenske navike, prehrana i zdravlje; Urednost, red, kulturno ophođenje, odnosi i ponašanje u grupi; Igra - dječji rad i aktivnosti; Učenje - znanje - stjecanje i razvijanje vještina. Protkane su pjesmicama, basnama, skraćenim pričama, a jedno je poglavlje posebno posvećeno obradi poslovice prema literarnom predlošku. O knjizi Poslovice, kao i zagonetke, pitalice i poslovične poredbe, vrijedan su didaktički materijal za razvijanje kreativnog mišljenja predškolske djece, jer aktiviraju misaone procese, uspoređivanje, analogiju, zaključivanje. Pritom je iznimno važno kako će ih odgajatelji primijeniti, tj. približiti djeci i u kojoj prigodi. Prije svega treba poći od postavke da se poslovice uvijek vežu uz neki događaj, pojavu, neku osobu i njezino djelovanje, dakle one se uvijek navode u nekom kontekstu. Drugo o čemu odgajatelji trebaju voditi računa jest odabir poslovica i poslovičnih poredaba – da one budu primjerene dobi djeteta, tj. njegovim mogućnostima da razumije pojedine riječi i cijelu poruku. Treće što odgajatelji znaju kao iznimno važno jest odabir prikladnih didaktičkih sadržaja koje će primijeniti u skladu s ciljem koji se određenom aktivnošću želi postići. Postoji opći, "veliki", krajnji cilj: spoznajni, emocionalni, socijalni i moralni razvoj djeteta koji se, međutim, ostvaruje postupno, svakodnevno, kroz bezbroj aktivnosti, socijalizacijom djece kroz vršnjačku skupinu, a odgajatelji trebaju svojim umijećem i metodičkim sposobnostima pobuditi i poticati interes djeteta da ravnopravno i s voljom u svemu sudjeluje. Sadržaj knjige (otvara se u novom prozoru) Područja: djeca i roditelji (i djedovi i bake) * dječji vrtići i jaslice * osnovne škole * fakulteti, instituti, zavodi Zainteresiranima za ovaj naslov, preporučujemo i sljedeće: ![]() |