Politička propaganda i politički marketing

dr. sc. Ivan Šiber

recenzenti: dr. sc. Marko Goluža, dr. sc. Pavao Novosel


godina izdanja: © 1992. (prvo izdanje) - biblioteka: Politologija
format: 14 x 20 cm; opseg: 148 stranica; uvez: meki
ISBN 86-7057-119-6; CIP: UDK -


Psihologija propagande - od određenja pojma do načela i tehnike propagandnog djelovanja; politički marketing u višestranačkom sustavu.

Iz predgovora
  (...) U ovoj knjizi prikazat ćemo osnovne postavke psihologije propagande, od određenja pojma, povijesnog razvoja, odnosa propagande prema istini i laži, međuodnosa propagande i obrazovanja, do konkretnih propagandnih načela i tehnika propagandnog djelovanja.
  U pokušaju određenja političkog marketinga i njegove relevantnosti za višestranačko društvo dali smo nacrt mogućeg pristupa toj problematici prije svega sa stajališta propagandne aktivnosti i mogućnosti psihologijske analize s obzirom na višestranačke, demokratske izbore.
  Budući da predmet političkoga nije isključivo ograničen na demokratski poredak u uvjetima mira i unutarnje kompeticije oko vlasti, već, kako to svijet uvijek iznova spoznaje, on zahvaća i specifične uvjete rata, kao i totalitarne oblike vladavina, posebno poglavlje posvetili smo - kao ilustraciju ekstremne, ali cilju primjene propaganda u ratnim uvjetima - nacističkoj propagandi u drugome svjetskom ratu.

Sadržaj knjige (otvara se u novom prozoru)

Zainteresiranima za ovaj naslov, preporučujemo i sljedeće:


Političko odlučivanje
  
Javno mnijenje - teorije i istraživanje
  
Demokratska tranzicija u Hrvatskoj - transformacija vrijednosti, obrazovanje, mediji
  
Balkanski Babilon - Raspad Jugoslavije od Titove smrti do Miloševićeva pada