Do 31.8.2014. nudimo sajamske primjerke 177 naslova: 100 nakladnika Alinea, 49 nakladnika Educa, 24 nakladnika IEP, 2 udruge Dijalog, te 1 Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu i 1 tvrtke Recedo. Uživajte! (popis naslova)

p.s. Za narudžbe iznad 100 kn NE obračunavamo poštanske troškove (ispod 100 kn iznose 10 kn). U sve je cijene uključen PDV (5%). Sajamski primjerak znači kako je knjiga bila na sajmu ili u knjižari te može biti ogrebana, "imati uho" i slično - ali nema unutrašnjih oštećenja. Za plaćanje po ponudi / predračunu / e-bankarstvom odobravamo 5% popusta na istaknute cijene.


Izdvojeni naslovi iz ponude sajamskih primjeraka:
 
J. Cvetković Lay: Darovito je, što ću sa sobom?
 
A. Došen Dobud: S djecom u jaslicama
 
L. G. Katz, D. E. Mcclellan: Poticanje razvoja dječje socijalne kompetencije
 
A. Došen-Dobud: Malo dijete veliki istraživač
 
A. Došen-Dobud: Predškola
 
D. Maleš (ur.): Nove paradigme ranog odgoja
 
Bašić, Hudina, Koller Trbović, Žižak: Integralna metoda
 
Izdvojeni povrati iz knjižara koji dulje vrijeme nisu bili u ponudi:
 
A. Kast-Zahn, H. Morgenroth: Svako dijete može naučiti spavati
 
W. Glasser: Nesretni tinejdžeri
 
R. E. Wubbolding: Primjena realitetne terapije
 
R. E. Wubbolding: Realitetna terapija u radu s djecom
 
W. Glasser: Svaki učenik može uspjeti
 
W. Glasser: Realitetna terapija u primjeni
 
R. E. Wubbolding: Kako uspješno voditi ljude
 



Naša izdanja iz područja Dječji vrtići i jaslice - klikom na sliku ili naslov otvara se opširni opis knjige.

Područje - Dječji vrtići i jaslice (knjige iz područja - abecedno)

Knjige za rad s djecom predškolske dobi (odgajatelji, pedagozi, psiholozi)

Ronald E. Braun; Eldon M. Braun
Dar disleksije - Zašto neki od najpametnijih ljudi ne znaju čitati i kako mogu naučiti
130 kn (+PDV 5% =136,50 kn) (16x23 cm; 224 stranica; meki uvez; biblioteka: Pedagogija - logopedija)
Poput ostalih dislektičara, Ronald D. Davis ima poseban dar za kreativnost i maštu... a ipak je odrastao pitajući se zašto ne može dobro funkcionirati u školi, gdje su ga nastavnici etiketirali kao "retardiranog". Nakon brojnih neuspjeha, napokon je postao inženjer, poslovni čovjek i kipar - a u dobi od trideset i osam došao je do otkrića koje mu je omogućilo da neku knjigu pročita od korica do korica za samo nekoliko sati. Ovo nadahnuće dovelo je do Davisovih revolucionarnih postupaka, opisanih jasno i jednostavno u ovoj knjizi, tako da ih svatko - nastavnik, roditelj, terapeut ili dislektičar - može uspješno primijeniti za prevladavanje teškoća disleksije.

Jasna Cvetković Lay; Ana Sekulić Majurec
Darovito je, što ću s njim? - Priručnik za odgoj i obrazovanje darovite djece predškolske dobi
100 kn (+PDV 5% =105 kn) (16x23 cm; 184 stranice; meki uvez; biblioteka: Darovito dijete)
Priručnik daje prikaz fenomena darovitosti, specifičnosti u ponašanju darovitog djeteta predškolske dobi i njegovih potreba koje treba uvažavati kako bi se potaknuo razvitak darovitosti, te moguće načine rada s takvom djecom u redovnim odgojnim skupinama predškolskih ustanova i igraonicama. Pregled je upotpunjen nizom primjera praktičnih aktivnosti od kojih svaki odgajatelj može odabrati one koje najviše odgovaraju njegovim sklonostima, iskustvu i mogućnostima izvedbe. Iako je priručnik najprije namijenjen odgajateljima, u njemu će korisne sadržaje naći i učitelji koji rade s djecom na početku školovanja, odgajatelji u dječjim domovima, stručni suradnici u odgojno-obrazovnim ustanovama, studenti - budući odgajatelji i učitelji, kao i roditelji.

Jasna Cvetković Lay
Darovito je, što ću sa sobom? - Priručnik za obitelj, vrtić i školu
130 kn (+PDV 5% =136,50 kn) (16x23 cm; 272 stranice; meki uvez; biblioteka: Darovito dijete)
Nakon priručnika Ja hoću i mogu više i knjige Darovito je, što ću s njim?, roditelji, odgajatelji, učitelji i nastavnici dobili su novu knjigu o darovitoj djeci (drugo dopunjeno i izmijenjeno izdanje), ali i o svojoj ulozi u prepoznavanju darovitosti i poticanju realizacije potencijala darovite djece. Svaki dio obiluje brojnim prilozima (kontrolne liste, upitnici, programi, projekti, primjeri i sl.) koji zorno ilustriraju pojedinu temu. Knjiga obuhvaća pet osnovnih dijelova: Djeca mimo naših očekivanja u kojemu se definiraju i objašnjavaju pojmovi, razlike darovitih od ostale djece, te predrasude i pretjerana očekivanja od darovitih. U dijelu Darovito dijete u vrtiću upozorava se na rane znake i identifikaciju darovitosti, govori se o odnosu darovitih prema okruženju, njihovu odgoju i obrazovanju u vrtiću. Darovito dijete i obitelj je treći dio u kojemu se objašnjavaju specifična ponašanja darovite djece, govori se o tipovima obitelji i odnosima koji (ne) pogoduju razvoju potencijala darovitih, a u četvrtome - Prilagodba škole darovitima - riječ je o pristupu škole prema darovitima (u nekoliko zemalja i u Hrvatskoj). U petom dijelu, Daroviti i društvena sredina, govori se o općem stavu društva prema darovitima i što se (ne) čini za takvu djecu.

dr. sc. Mira Peteh
Igračke - suveniri
80 kn (+PDV 5% =84 kn) (16x23 cm; 88 stranica u boji; meki uvez; biblioteka: Pedagogija)
Knjiga je nastala s namjerom da se djeci kroz igračke-suvenire i prateće priče približe razna podneblja - radi širenja njihovih spoznaja i razvoja mašte, da se afirmiraju postojeće igračke-suveniri i potakne izrada novih, pogotovo likova vezanih uz naše legende te priče i bajke domaćih autora. Nakon objašnjenja veze između igračke i suvenira, knjiga je razvrstana u sljedeća poglavlja: Igračke suveniri iz naših krajeva; Likovi iz legenda, bajki, povijesti; Lutke, klaunovi, medvjedići; Igračke suveniri za smirenje i opuštanje; Didaktička sredstva - igre kao suveniri. U svakom poglavlju fotografije igračaka-suvenira prati tekst o nastanku suvenira, uz ulomke iz priča pjesmice i sl. drugih autora.

dr. sc. Mira Peteh
Igrajmo se papirom
70 kn (+PDV 5% =73,50 kn) (21x29 cm; 80 stranica; meki uvez; biblioteka: Pedagogija)
Priručnik za praktičan rad s djecom predškolske dobi i rane osnovnoškolske dobi. Namijenjena je odgajateljima i stručnim djelatnicima u vrtiću, studentima, učiteljima i roditeljima. No, prije svega, namijenjena je - djeci, kojoj treba, i kroz ove aktivnosti, omogućiti razvijanje njihovih stvaralačkih potencijala. Na tekstualni dio nastavlja se 56 stranica crteža s uputama što se i kako može napraviti od papira. Svi predmeti i likovi iz knjige izrađeni su bezbroj puta - u vrtićima s djecom i odgajateljima, te na satovima praktičnog rada sa studentima.

Jasna Cvetković Lay
Ja hoću i mogu više - Priručnik za odgoj darovite djece od 3 do 8 godina
60 kn (+PDV 5% =63 kn) (16x23 cm; 124 stranice; meki uvez; biblioteka: Darovito dijete)
Ovim se priručnikom autorica obraća roditeljima djeteta koje mnoge stvari čini nešto ranije, bolje, brže i možda nešto drukčije od većine ostale djece. Kao praktičar, autorica pokušava odgovoriti na tri osnovna pitanja: 1. Kako prepoznati bistro, potencijalno darovito dijete predškolske i rane školske dobi? 2. Što roditelj može učiniti za njegov razvoj? 3. Kako se nositi s nekim specifičnostima u ponašanju bistre, potencijalno darovite djece?

Jasna Cvetković-Lay
Kad bi se njih pitalo... Priče iz radionica za darovitu djecu
60 kn (+PDV 5% =63 kn) (16x20 cm; 108 stranice; meki uvez; biblioteka: Darovito dijete)
O darovitoj su djeci napisane brojne knjige. No, sve one vas neće uspjeti u potpunosti pripremiti za stvarni susret s darovitim djetetom. Stoga ovo nije jedna od knjiga koja nudi recepte i jednostavna rješnja, zato što ih - nema. Ova knjiga vam neće dati odgovore, ali će vam pomoći da na pitanja koja vas muče pronađete svoje vlastite. Autorica je svoje petnaestogodišnje iskustvo u radu s darovitom djecom pretočila u deset zanimljivih i vrlo dojmljivih priča - kroz koje doznajemo o izraženoj socijalnoj osjetljivosti darovitih mališana, osjećaju za pravdu i nepravdu, odstupanju od tipičnih "normalnih" ponašanja za dječake i djevočice, o tome koliko su ta djeca neumorna, zahtjevna i naporna, kako se suočavaju sa svojim uspjesima i strahom od neuspjeha, te o školi koja najčešće vrlo brzo prestaje biti veselje i postaje muka - a u svakoj od priča autorica vrlo iskreno navodi i svoje dileme i frustracije.

Ana Zorić; Katarina Pavičić Dokoza
Kako D postaje R
75 kn (+PDV 5% =78,75 kn) (16x23 cm; 88 stranica; meki uvez; biblioteka: Pedagogija - logopedija)
Priručnik je rezultat dugogodišnjeg iskustva i praktičnog rada obiju autorica temeljenih na postavkama verbotonalne metode po kojoj se provodi korekcija izgovora na Odjelu za logopediju Poliklinike SUVAG u Zagrebu. Namijenjen je ponajprije logopedima, ali i svima onima koji, bez obzira na dob, koji ne izgovaraju glas /r/ ili ga izgovaraju iskrivljeno, a žele to ispraviti. Dobro će poslužiti i roditeljima djece koja pohađaju vježbe. Pisan je jednostavnim stilom, u želji da se tekst lako čita, a oblikovan je tako da odgovara svim korisničkim skupinama. U prvome, teorijskom dijelu opisane su akustičke osobine glasa /r/, uobičajeno vrijeme usvajanje toga glasa, patologija izgovora, stupnjevi poremećaja i uzroci distorzije glasa /r/. U drugome su dijelu opširnije upute i terapijski postupci za pojedine faze korekcije, a u trećemu su prikazane pripremne vježbe za jačanje muskulature artikulatora. Priložen je i popis riječi i rečenica za korekciju glasa /l/, jer se u praksi često događa da se ne izgovaraju oba glasa (/r/ i /l/) ili da je poremećen njihov izgovor. U ovome se tijelu navode i opisi terapijskim primjera iz prakse popraćeni komentarima. (...) Vježbe u ovoj knjizi temelje se na općim načelima rada u logopedskoj praksi, te će koristiti svima koji provode rehabilitaciju, bez obzira na metodu po kojoj rade.

Anka Došen-Dobud
Malo dijete veliki istraživač
70 kn (+PDV 5% =73,50 kn) (16x23 cm; 232 stranice; meki uvez; biblioteka: Pedagogija)
Knjiga je namijenjena djelatnicima u predškolskim ustanovama, učenicima i studentima kojima će rad s malom djecom biti struka, te svima koji na razne načine skrbe o maloj djeci. U priručniku se - kroz brojne primjere iz prakse - valorizira polazište da se dijete ponajbolje razvija, mijenja i uči kroz vlastito djelovanje, u interakciji s okruženjem. U knjizi je, prije svega, riječ o tri bitna činitelja spomenutog procesa: o djeci i njihovim istraživanjima do šeste godine; o važnosti osobe odgajatelja te o predmetima i pojavama koje djeca istražuju (otpadni i odloženi materijali, zvuk, boje, svjetlost; istraživanje okoline, prirode; voda i pijesak, igre u pješčaniku, brašno, tijesto, glina i plastelin, magneti).

dr. sc. Mira Peteh
Matematika i igra za predškolce
80 kn (+PDV 5% =84 kn) (16x23 cm; 104 stranice (30 u boji); meki uvez; biblioteka: Pedagogija)
Knjiga sadrži četiri cjeline: u Uvodu se navode osnovne odrednice u radu s predškolskom djecom; Matematika - svijet u nama i oko nas govori o važnosti poznavanja matematike, o pristupima u pogledu potrebe usvajanja osnovnih matematičkih pojmova te o pristupu koji se u nas primjenjuje. Igra u funkciji usvajanja osnovnih matematičkih pojmova uvodi nas u svijet igre kroz koju se dijete najbolje izražava i istodobno uči. Opisano je 67 igara za usvajanje osnovnih matematičkih pojmova (igre s didaktičkim sredstvima, igre uz pokret, glazbu i pjevanje, društvene igre, igre uloga, igre memoriranja, ostale igre). Poseban dio se odnosi na Rješavanje problemskih zadataka pri usvajanju osnovnih matematičkih pojmova (konkretni praktični problemi, slikovni problemi, verbalni problemi, eksperimentiranje, rad na projektu), te 30 stranica slikovnih priloga za uvježbavanje.

Carleen Glasser
Moj svijet kvalitete - vježbenica
40 kn (+PDV 5% =42 kn) (21x30 cm; 44 stranice; meki uvez - klamano; biblioteka: Komunikologija)
Vježbenica namijenjena djeci, dječacima i djevojčicama, nešto mlađima, ali i onima u tinejdžerskoj dobi, kao i odraslima koji će se pripremiti i kroz vježbenicu prolaziti radeći s djecom (pojedinačno ili u malim skupinama). Temelji se na idejama teorije izbora i realitetne terapije, te na tome da i mladi imaju potrebe (preživljavanje, ljubav, moć, sloboda i zabava) koje svakodnevno moraju zadovoljavati. Uči kako uspostaviti bolju kontrolu u svojim životima, odabirući ponašanja koja pomažu.

dr. sc. Mira Peteh; Vesna Štajcer Blatarić, dipl. pedagog
Poslovice za predškolce - Dragocjena zrnca mudrosti
40 kn (+PDV 5% =42 kn) (16x23 cm; 60 stranica; meki uvez; biblioteka: Pedagogija)
Među sadržajima koji se nude predškolskoj djeci, poslovice možda najviše povezuju neke gotovo zaboravljene tradicijske vrijednosti iz doba naših baka i mlade naraštaje koji tek trebaju osvijestiti njihovu vrijednost. To je bio motiv autoricama: da osobama koje rade s predškolskom djecom i njima se bave i na ovaj način olakšaju prihvaćanje nekih općih vrijednosti bez kojih je sretan i sadržajan život nezamisliv. Poslovice su razvrstane u područja aktivnosti prema dobi djece: Higijenske navike, prehrana i zdravlje; Urednost, red, kulturno ophođenje, odnosi i ponašanje u grupi; Igra - dječji rad i aktivnosti; Učenje - znanje - stjecanje i razvijanje vještina. Protkane su pjesmicama, basnama, skraćenim pričama, a jedno je poglavlje posvećeno obradi poslovice prema literarnom predlošku.

Igor Longo
Povezani s djetetom
70 kn (+PDV 5% =73,50 kn) (16x23 cm; 128 stranica; meki uvez; biblioteka: Komunikologija)
Roditelj koji nije zadovoljio vlastite potrebe ne može biti od stvarne pomoći djetetu, bez obzira na intenzitet svoje želje da djetetu pomogne i na složenost situacije u kojoj se njegovo dijete nalazi. Svima nam je znano kako svakodnevni život podrazumijeva različite obveze, ritmove i poslove te kako često "imamo malo vremena" za one koji su nam važni. Naravno, to su najčešće naše izlike kojima pokušavamo sa sebe "isprati" svoju odgovornost za dobiveni rezultat. Jer - mi odlučujemo o svojim prioritetima, mi odlučujemo kako ćemo se u nekoj okolnosti ponašati, mi odlučujemo koliko ćemo vremena odvojiti za nama značajne osobe; mi odlučujemo kakve ćemo sadržaje s njima dijeliti, mi odlučujemo, također, i kakvo će biti naše stanje, naša "kondicija", čvrstina i otpornost za različite životne okolnosti.

Anka Došen-Dobud
Predškola - vodič za voditelje i roditelje
65 kn (+PDV 5% =68,25 kn) (16x23 cm; 112 stranica; meki uvez; biblioteka: Pedagogija)
Prvi dio knjige upoznaje čitatelje s organiziranom pripremom djece za školu (koja nisu pohađala vrtić), a drugi obuhvaća 10 većih tematskih cjelina. Ponuđeni program rada s predškolskom djecom naglašava potrebu odgojno-obrazovnog djelovanja na cjelovit razvoj djeteta, pri čemu se rad u predškoli shvaća kao proces prilagodbe djeteta na nove okolnosti kako bi se postupno emocionalno i psihički pripremilo za nove školske obveze. Knjiga je metodološki suvremeno koncipirana, usklađena s prosvjetnim programom, te će biti velika pomoć i voditeljima i roditeljima, ali i ostalim djelatnicima u predškolskim programima, jer obiluje bogatim sadržajem izvedbenih aktivnosti.

dr. sc. Mira Peteh
Radost stvaranja
50 kn (+PDV 5% =52,50 kn) (16x23 cm; 88 stranica u boji; meki uvez; biblioteka: Pedagogija)
Knjiga obuhvaća tri osnovna dijela: Aktivnosti (izrada lutaka, maski, ukrasa i čestitaka; cvijeće i bilje; sakupljanje; izložbe), Upoznavanje boja (kroz likovne aktivnosti, igre pogađanja, igre u pokretu, didaktičke igre), Kviz (slikovna pitanja; govorna pitanja; praktične aktivnosti, pantomima, promatranje i zapažanje, odabir pravog odgovora, pogađanje). Namijenjena je djeci predškolske dobi i prvih razreda osnovne škole, a sve navedeno u knjizi provjereno je u dugogodišnjem radu autorice. Jedna od najvažnijih potreba djece predškolske dobi jest želja za novim iskustvima, a na odraslima je da tu potrebu "hrane", otvarajući nove mogućnosti istraživanja i oblikovanja ponuđenog materijala. Pritom treba dopustiti da se djeca pokušavaju izraziti i na svoj način, a ne zahtijevati da se strogo pridržavaju naputaka - jer je naputak samo okvir za neko djelovanje.

Igor Longo
Roditeljstvo se može učiti
55 kn (+PDV 5% =57,75 kn) (16x23 cm; 96 stranica; meki uvez; biblioteka: Pedagogija)
Roditelje su mnogi skloni olako okrivljavati za različita djetetova ponašanja. Pritom se polazi od pogrešne pretpostavke da roditelji znaju i mogu kontrolirati svoje dijete i sve činitelje koji na nj utječu. Savršeno roditeljstvo je tvorevina mašte, ono ne postoji, kao što ne postoji ni savršeno dijete. No, roditeljstvo se može učiti. Ova je knjižica namijenjena, prije svega, roditeljima koji su spremni za taj pothvat, koji su spremni sebi i drugima postaviti nova, prava pitanja. Postavljajući takva pitanja i tražeći odgovore na njih otkrit će brojne stvari o sebi, o roditeljstvu, a istodobno će naučiti kako svome djetetu na 365 načina reći i pokazati da ga vole.

Anka Došen-Dobud
S djecom u jaslicama
50 kn (+PDV 5% =52,50 kn) (16x23 cm; 158 stranica; meki uvez; biblioteka: Pedagogija)
Iako je podijeljena u poglavlja, knjiga nije strogo strukturirana i u tom je pogledu ponešto atipična na našemu pedagoško-metodičkom tržištu. Pojedini dijelovi razvojne teorije isprepleću se s crticama iz dječjeg života u jaslicama koje ilustriraju pojedini iskaz. Time se potvrđuje i autoričin stav o potrebi individualnog pristupa svakom djetetu, a protiv takozvanih frontalnih sadržaja u radu s djecom. Ni u jaslicama djeca nisu jednaka - ni u istoj razvojnoj dobi, ni kao skupina, a još manje kao pojedinci. Odgajateljice slobodno traže, odabiru i nude djeci sadržaje kao poticaje koje će ona prihvaćati ili odmah, ili kasnije, mijenjati ih, polaziti od njih u neka svoja ostvarenja ili ih pak odbacivati.

Annette Kast-Zahn, Hartmut Morgenroth
Svako dijete može naučiti spavati
155 kn (+PDV 5% =162,75 kn) (16x22 cm; 144 stranice; fotografije u boji; tvrdi uvez; biblioteka: Pedijatrija)
Knjiga Svako dijete može naučiti spavati - primjerima i brojnim savjetima za sprečavanje i uklanjanje problema spavanja - nudi dragocjenu pomoć roditeljima i cijeloj iscrpljenoj obitelji s malom bebom, 'lošim spavačem'. Srž knjige je plan djelovanja. Uz njegovu će pomoć, naravno uz majčinu i očevu potporu, svako dijete u nekoliko dana naučiti zaspati samo i prospavati noć.

dr. Ljiljana Kondić
Zimska bajka
30 kn (+PDV 5% =31,50 kn) (16x23 cm; 24 stranice u boji; meki uvez - klamano; biblioteka: Pedagogija)
Slikovnica-priručnik Zimska bajka sastoji se iz predgovora u kojemu autorica upućuje odrasle, koji će s djecom čitati i listati knjižicu, na osnovnu temu: dječja mašta u kontekstu razvijanja dječje osobnosti, unapređenja komunikacije i socijalizacije. Slijedi ilustrirana bajka o Luciji i Darku, a potom četiri radionice s tehnikama i igrama za razvijanje i poticanje mašte. Slikovnica je namijenjena djeci predškolske i rane školske dobi te odraslima u djetetovu okruženju - roditeljima, članovima šire obitelji, stručnim djelatnicima vrtića i učiteljima.

dr. sc. Mira Peteh
Zlatno doba brojalice
40 kn (+PDV 5% =42 kn) (16x23 cm; 54 stranice; meki uvez - klamano; biblioteka: Pedagogija)
Svaki naraštaj proći će kroz "fazu" brojalica kao kroz neko posebno veselo razdoblje iz kojega ponešto upamti cijeloga života. U knjizi je sabrano 100-njak brojalica i razvrstano na brojalice tipa "jedan, dva, tri...", brojalice o životinjama i ostale brojalice. Vjerujemo da će knjiga razveseliti djecu, a odgajateljima pomoći da kvalitetno realiziraju neke posebne zadatke u području razvitka djetetova govora, od kojih izdvajamo: točnost izražavanja, bez zastajkivanja i zajeckivanja, pravilan izgovor, bogaćenje rječnika, približavanje narodne i umjetničke dječje književnosti, buđenje interesa za knjigu, učenje slušanja.
Knjige za osobe koje rade s djecom predškolske dobi (odgajatelji, pedagozi, psiholozi, ravnatelji)

E. Perry Good
Dobro je biti šef
35 kn (+PDV 5% =36,75 kn) (14x21 cm; 88 stranica; meki uvez; biblioteka: Management)
Polazeći od postavke da posao može dobro obavljati samo onaj tko uistinu želi i doista spozna suštinu posla, autorica jasno i jednostavno poučava o tehnikama i metodama rukovođenja koje ga čine uspješnim. "Većina stručnjaka postaju šefovi kad se iskažu kao kompetentni u nekom području. Naprimjer, ja sam postala rukovoditeljica, odnosno šef, zato što sam bila kompetentna savjetnica. Ali ne i kompetentni rukovoditelj. Nikad, naime, nisam učila rukovoditi. To sam činila rukovodeći, prema načelu pokušaja i pogrešaka. Ovu sam knjižicu zamislila kao jednostavna uputstva, "alat", koji će vam pomoći da budete kompetentniji rukovoditelj. Dobro je, naime, biti šef ako znate što radite i što bi trebalo učiniti. Tada je lakše, a moglo bi biti i zabavnije." (E. Perry Good)

Steve Adubato; Theresa Foy DiGeronimo
Govorite iz srca - Budite svoji i postignite rezultate
120 kn (+PDV 5% =126 kn) (16x23 cm; 256 stranica; meki uvez; biblioteka: Komunikologija)
Naziv ove knjige potpuno izražava ono što se nalazi na njezinim stranicama. Autor polazi od pretpostavke da mnogi od nas ne znaju kako komunicirati tako da dopru do drugih na osobnoj, ljudskoj razini - jer su nas od osnovne škole učili da je u najvećoj mjeri svrha komunikacije "prenijeti informacije". Učinkovita komunikacija znači doprijeti do ljudi, pokrenuti ih i postići vezu s njima, bez obzira na to je li riječ o jednom čovjeku ili o stotinama ljudi. Knjiga je namijenjena mnogima - direktorima i djelatnicima koji moraju govoriti u javnosti; ljudima na rukovodećim mjestima kao i članovima nekog tima. Pojašnjava utjecaj informatičke tehnologije na komuniciranje: e-mail-ovi, prezentacije i slično. Knjiga govori i o komunikaciji među prijateljima, u muško-ženskim odnosima, o važnosti malih razgovora. Autor izdvaja najjače sredstvo komunikacije, naglašavajući: Vi ste poruka !

Ksenija Bunčić; Đurđica Ivković; Josip Janković; Ankica Penava
Igrom do sebe - 102 igre za rad u grupi
50 kn (+PDV 5% =52,50 kn) (13x20 cm; 148 stranica; meki uvez; biblioteka: Komunikologija)
U Uvodnome dijelu raščlanjuju se osnovne značajke pojmova igre i grupe te dijagnostičkog i terapijskog postupka. Dalje se u knjizi prezentira mala 'enciklopedija igara' prema pojedinim namjenama s korisnim i praktičnim komentarima za voditelje rada u grupi. Igre o kojima ćete čitati u ovoj knjizi služe da kroz zajednički rad, te rast i razvoj pojedinca i cijele grupe, otkrivanjem znanja koja svatko nosi u sebi, te vježbanjem socijalnih vještina, budu zadovoljene različite individualne potrebe. Budući da brojne teorijske knjige govore o grupama i grupnim procesima, a vrlo je malo konkretnih prikaza različitih vještina potrebnih za rad u grupi, odlučili smo sastaviti priručnik, kao pomoć voditeljima grupa koji su teorijska znanja već usvojili, kako bi lakše i djelotvornije osmislili rad u grupi.

Josipa Bašić; Boris Hudina; Nivex Koller Trbović; Antonija Žižak
Integralna metoda u radu s predškolskom djecom i njihovim roditeljima - priručnik
100 kn (+PDV 5% =105 kn) (16x23 cm; 216 stranica; meki uvez; biblioteka: Komunikologija)
Prepoznavanje i vježbanje socijalnih vještina koje utječu na razvoj i sazrijevanje djece predškolske dobi kroz 18 područja: Percepcija, Komunikacija, Ponašanje, Razvojne krize, Potvrde, Sukobi i njihovo rješavanje, Odlučivanje, Pravila i disciplina, Suradnja i natjecanje, Kreativnost, Uloge, Grupni i individualni kontekst, Samopercepcija.

Josipa Bašić; Nivex Koller Trbović; Antonija Žižak
Integralna metoda u radu s predškolskom djecom i njihovim roditeljima - teorijski pristup
50 kn (+PDV 5% =52,50 kn) (16x23 cm; 112 stranica; meki uvez; biblioteka: Komunikologija)
Ispitujući poremećaje u ponašanju predškolske djece, autorice su došle do spoznaje o potrebi novih metoda rada - integralne metode - koja pledira za rast zdrava djeteta i njegovu socijalizaciju u obitelj i dječje vrtiće.

Kathleen K. Reardon
Interpersonalna komunikacija - gdje se misli susreću
125 kn (+PDV 5% =131,25 kn) (16x23 cm; 208 stranica; meki uvez; biblioteka: Komunikologija)
Za sve one koji žele saznati što je komunikacija i koji žele uspješno komunicirati - Bez komuniciranja nema ni proizvodnje a ni stvaranja i održavanja ljudskih odnosa, posebno u demokratskim uvjetima života. Stoga ne čudi što se u životnoj praksi, posebno u razvijenijim zemljama, komunikologiji i njezinim rezultatima posvećuje sve više pažnje u životnoj praksi - bez obzira na to bila ta praksa javna ili privatna, gospodarska, politička ili neka druga i da se, sukladno tome, sve više uvodi u nastavu škola na svim razinama.

Marina Ajduković, Nina Pečnik
Nenasilno rješavanje sukoba
40 kn (+PDV 5% =42 kn) (13x20 cm; 78 stranica; meki uvez; biblioteka: Komunikologija)
Zanimanje za nenasilno rješavanje sukoba već od dječje dobi sve je veće, a ova je knjiga odgovor na pitanja koja se u vezi s ovom temom postavljaju. Nakon objašnjavanja osnovnih pojmova - sukob, konstruktivno rješavanje i socijalne vještine - autorice vode kroz pojedine faze programa u kojemu se - sudjelovanjem u igrama - usvajaju i vježbaju vještine konstruktivnog ponašanja u konfliktnim situacijama. Potiču se kooperacija, komunikacija i afirmacija te samopouzdanje djece. Uključene su vježbe i opisan način rješavanja sukoba - posredovanjem.

Ian McDermott; Wendy Jago
NLP učitelj - Cjelovit vodič za osobnu dobrobit i profesionalni uspjeh
240 kn (+PDV 5% =252 kn) (16x23 cm; 408 stranica; meki uvez; biblioteka: Komunikologija)
Mi smo stvorenja koja imaju navike - obrasce mišljenja, osjećanja i djelovanja. Neke su uistinu korisne, dok druge mogu biti nedjelotvorne, ograničavajuće, pa čak i uništavajuće. Uz pomoć NLP-a možete razumjeti svoje sklopove; kako su se oblikovali u prošlosti, kako utječu sada i kako mogu utjecati u budućnosti. Čak i više od toga - NLP vam pruža alate pomoću kojih možete mijenjati ili ugađati svoje sklopove, tako da vas dovedu do onoga što vam je važno i što želite. Budući da nudi ovakvu vrst razumijevanja, NLP se već potvrdio kao značajno sredstvo osobnog razvoja i komunikacije u svim područjima. On će vam omogućiti da izgradite "modele" izvrsnosti što će unaprijediti vaš osobni život. Omogućit će vam da svoje ciljeve ostvarite brzo i djelotvorno. Ono što učite možete primijeniti na poslu i kod kuće. Razumijevanje i primjena NLP-a pomoći će vam: pojasniti što zapravo želite, ostvariti vaše ciljeve, pronaći nove načine rješavanja problema, usvojiti vještine koje vam se sviđaju kod drugih, djelotvornije koristiti svoje vrijeme, razviti osjećaj vlastite svrhovitosti, pojasniti vaše vrijednosti i s njima uskladiti vaša djelovanja, otkriti kako vam vaša vjerovanja mogu pomoći ili vas ograničavati, učiniti svaku promjenu koja vam je potrebna, prevladati djelovanja negativnih iskustava, osjećati se zadovoljnima u svemu što namjeravate učiniti.

Ljiljana Kondić, Timea Marušić Hren, Adinda Dulčić
Poticajni roditelji - Deset tema za bolji odnos s djetetom
40 kn (+PDV 5% =42,00 kn) (21x15 cm; 48 stranica u boji; meki uvez - klamano; biblioteka: Komunikologija)
Proradom tema (Pažnja; Osjećaji - osnovno raspoloženje; Umijeće prilagođavanja; Volja - snaga - razina energije; Socijalne vještine; Bioritam - navike; Psihomotorika - razina aktivacije; Krizne situacije - krizna stanja; Komuniciranje; Uspjeh u školi i u društvu vršnjaka) roditelji će osvijestiti kakvo je dijete - prepoznati jako strane, koje mogu poticati i jačati, kao i slabe, u kojima mu trebaju pomoći.

Josip Janković
Pristupanje obitelji - sustavni pristup
130 kn (+PDV 5% =136,50 kn) (16x23 cm; 268 stranica; meki uvez; biblioteka: Komunikologija)
Knjiga je namijenjena pripremi studenata - budućih stručnjaka - koji se bave obiteljima (pedagozi, učitelji, odgajatelji, psiholozi i drugi), kao i praktičarima - stručnjacima spomenutih struka, koji su na razne načine angažirani u ovoj problematici - bilo u institucijskim ili izvaninstitucijskim uvjetima rada. Knjiga je također dobro prihvaćena i kao osnovni priručnik u organizaciji i provođenju različitih edukacija u udrugama koje s obiteljima realiziraju različite programe (samo)pomoći.

Vidoslav Gnjato
Sastanci - interesno komuniciranje
80 kn (+PDV 5% =84 kn) (16x23 cm; 160 stranica; meki uvez; biblioteka: Komunikologija)
U ovoj knjizi glavnu ulogu imaju ljudi kojima sastanak služi kao sredstvo, oblik rada, kroz koji će se, poštujući demokratska načela komuniciranja, dogovoriti o tome kako će svoje pojedinačne i grupne interese i potrebe ostvariti u duhu "pobjednik - pobjednik", za zajedničku dobrobit poduzeća, ustanove ili udruge.

Josip Janković
Sukob ili suradnja
30 kn (+PDV 5% =31,50 kn) (13x20 cm; 60 stranica; meki uvez; biblioteka: Komunikologija)
Autor, svjestan realiteta u kojemu je natjecateljstvo jedno od osnovnih načela zapadnjačkog života kojega smo dio, suprotstavlja mu pojam suradnje i osmišljava program za djecu od najranije dobi kojim bi se - kroz interakcijske igre - učili odgoju za mir. Cilj je takva programa pripremiti nove naraštaje da suradnju prihvate kao novi način života, koja će zauzimati mjesto bezobzirnom natjecanju, sukobu i nasilju u svijetu gdje se sreća ostvaruje na račun drugih, a ne s drugima.

William Glasser
Teorija izbora - Nova psihologija osobne slobode
160 kn (+PDV 5% =168 kn) (16x23 cm; 302 stranice; meki uvez; biblioteka: Psihologija)
Teorija izbora je izazov staroj tradiciji temeljenoj na načelu "ja znam što je za tebe dobro", jer ona nastoji odgovoriti na pitanje na koje smo cijeli život pokušavali odgovoriti: Kako možemo biti slobodni živjeti načinom na koji želimo, a i dalje se dobro slagati s ljudima koji su nam u životu značajni? (dr. William Glasser)
Autor naglašava da gotovo sve psihičke teškoće proizlaze iz toga što nemamo zadovoljavajuće odnose u tri područja: obitelji, školi i na radnom mjestu. Vođeni svojim svijetom kvalitete, pokušavamo mijenjati vanjski svijet i prilagoditi ga svojim potrebama. Tu počinje drama međuljudskih odnosa - psihologija izvanjske kontrole.